lameuabanda
Ei falleros/es!! avui el percussionistes (també són músics)
6 Responses
  1. Edvard Says:

    Jo crec que porcentualment es la secció que més músics retirats va tenir, no?


  2. Anónimo Says:

    Eco, ecooooooooooooooooooooooooooo!
    Ecoooooooooooooo!
    Ecooooooo!
    Ecoo


  3. Rosa B. Says:

    hOLA,
    Jo crec que com a qualsevol bona secció , cal la presència d'una dona per a deixar el pabelló ben alt. Xics!!! ja podeu donar gràcies a la vostra donnzella per ser el que sou.


  4. pasqual Says:

    ja estan totes les fotos?
    aço esta més mort que un cementeri, quina joventut


  5. Agustin Says:

    Dropooooooos!!!!!


  6. Rosa B. Says:

    xics/eeeeesssss!!!
    que fem?
    això trobo que ja no rula, i mira que era distret!!!
    Admó. ...suposo q estareu molt liats, però podriem montar algo més, jo vaig xalar molt. Em refereixo al blog......jo ja no estic ara per anar de festa.
    besets
    VOLEM FES FOTOS I MÉS COMENTARIS -........I VOLEM QUE LA GENT S'ANIME!!!!